sâmbătă, 19 decembrie 2009

John Lee Hooker - Legenda Blues-ului

     In seara asta il reascult pe John Lee Hooker (1917-2001) - Legenda  blues-ului din sud sau The Godfather of Blues - cum i se mai spune.
JohnLeeHooker,JohnLeeHooker
El este - pentru mine - singurul artist care nu si-a schimbat vocea de-a lungul carierei sale care a inceput cam de prin 1940. A creat peste 100 de albume, incepand din 1948, dar  cateva dintre albumele sale care imi plac mult de tot sunt "The Healer"-1989, "Jealous"-1986, "Boom Boom"-1992Remake, "Mr .Lucky"-1991, iar albumele dupa care ma topesc sunt "Chill Out"-1995 in care John canta cu Carlos Santana si "Don't Look Back" - 1997, in care canta cu bunul sau prieten si artistul meu favorit, Van Morrison. A cantat de asemenea si cu Miles Davis, cu Neil Young, cu Eric Clapton - care imi plac la fel de mult ...
        La vârsta de 80 de ani, John Lee Hooker a primit doua dintre cele patru premii Grammy, pentru cel mai bun blues si cea mai buna colaborare pentru o inregistrare pop  - "Don't Look Back", pe care Hooker a realizat-o cu Van Morrison.

Il ascult pe John Lee Hooker ori de cate ori ma "doare-n cot", de tot... Yea!!!

Am aici cateva piese care il reprezinta, dupa parerea mea, pe John Lee Hooker.







"Don't Look Back" - 4 martie 1997, John Lee Hooker & Van Morrison











2 comentarii:

  1. hello there!
    aye, 20 years pretty wasted ... :(


    uh, 'ur blog title is one of my fav quote' ... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Shakespeare wrote what I feel in my heart but, I was not able to put into words...

    RăspundețiȘtergere