vineri, 20 august 2010

Bucuria unei imbratisari

Motto:
"Între închipuire şi împlinire e un spaţiu pe care omul îl poate traversa numai râvnind."

O îmbrăţişare din suflet, poate concentra în ea toată lumina de care poţi fi capabil. Este mai mult decât cuvintele ce se pot spune. 

Lumina este energie, iar energia unei inimi dezlănţuită într-o îmbrăţişare îţi poate dărui bucurie cât pentru o viaţă întreagă. 

Cuvintele sunt mult prea sărace pentru a putea exprima sentimente ce depăşesc pragul obişnuinţei. 

Poate pe 21 august 2011...poate 2012...ori, poate 2013...sau poate niciodată...mai degrabă niciodată...dar asta nu mă împiedică să râvnesc la ea. Fiindcă spune inspirat poetul: 

"Însemnătatea unui om nu stă în ceea ce duce la îndeplinire ci, mai degrabă, în ceea ce vrea să îndeplinească."


Lacul codrilor albastru
Nuferi galbeni îl încarcă;
Tremurând în cercuri albe
El cutremură o barcă.


Şi eu trec de-alung de maluri
Par-c-ascult şi par-c-aştept
Ea din trestii să răsară
Şi să-mi cadă lin pe piept,


Să sărim în luntrea mică,
Îngânaţi de glas de ape,
Şi să scap din mână cârma
Şi lopeţile să-mi scape;


Să plutim cuprinşi de farmec
Sub lumina blândei lune - 
Vântu-n trestii lin foşnească,
Unduioasa apă sune! - 


Dar nu vine - singuratic
În zadar suspin şi sufăr
Lângă lacul cel albastru
Încărcat cu flori de nufăr.
Lacul - Mihai Eminescu




Totusi, nu pot sa-mi ascund bucuria....fiindca, totusi, sunt bucuroasa, pentru ca, inca mai traiesc!!!!!
 "Joy is not the absence of suffering. It is the presence of God."
Robert Schuller



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu