luni, 13 decembrie 2010

Vertical

am dat azi de un site...wertycall.ro ...frumoase reclame, reusite! Mi-ar place sa ii fac si eu un design super blogului dedicat lui Daniel...poate i-ar place si...nimic..era doar un gand...asa cum toate drumurile duceau la Roma in antichitate, toate gandurile mele duc la el.
am observat ca multi folosesc MacOS in locul Windows-ului. Mi-ar fi placut si mie sa-l folosesc, dar fara sa dau nici un ban...cum e romanu'...sa gaseasca totul "moca"...ei, si mi-ar trebui mult timp pana sa invat sa-l folosesc, si mai ales, mi-ar fi trebuit un computer numai al meu...si ar exista vociferari acasa, ca ei sunt pe primul loc si nu eu...si asa si este, in realitate...primul loc il ocupa intotdeauna copiii...de aici si toate deciziile din viata unui om...ca unii le iau pe cele pe care nu ar fi vrut sa le ia si apoi regreta, asta e cu totul altceva, e traiul in minte...mintea e mereu duala...te pune sa iei decizii si apoi regreta ca le-a luat si te pune sa te invinovatesti...cum imi zicea mie Daniel acum doi ani "nu-ti parasi copiii asa cum am facut eu"...si nu era nicidecum vorba despre asa ceva, despre vreo parasire...eu nu i-as fi parasit in veci...daca el a facut-o si regreta, i-as spune ca asta e obiceiul mintii si al oamenilor care asculta de ea: sa acuze, sa invinovateasca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu