luni, 11 octombrie 2010

Eu sunt mereu...

Sunt aici iubirea mea...langa tampla ta...si iti sarut ochii
spune, nu simti rasuflarea mea incalzindu-ti pleoapele?
nu simti vantul cum te imbratiseaza ? eu sunt el...
nu simti picaturile de ploaie
cum te saruta alunecand pe fata ta? eu sunt ele...
nu simti soarele cum iti zambeste cand te trezesti?
si nu simti cum te incalzeste cand ii zambesti?
eu sunt razele lui care iti mangaie fata...
nu simti lumina stelelor sarutandu-te cand dormi?
eu sunt ele...
si nu auzi valurile marii cum
isi harsaie pasii de nisipul pe care calci
si cum iti soptesc? tee iubeeessscc...eu sunt ele...
si  tot eu sunt el...nisipul de sub talpile tale...
ti le sarut si ele calca pe buzele mele...
si ma ascund sub talpile tale...si nu ma doare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu