luni, 11 octombrie 2010

ştiu acum

acum ştiu de ce nu mă va iubi niciodată...pentru ca mereu să il iubesc exact ca acum...simplu şi pur...bucuria mea de cand ma trezesc si pana merg la somn...o singura data l-am visat, cum se încrunta la mine şi îmi spunea "lasă-mă în pace, eu nu te vreau, mi-e silă de tine"...m-am trezit şi n-am mai dormit...aş vrea să-i răspund că am renunţat să mai doresc să îi vorbesc, în schimb nu am renunţat să îl iubesc. am vrut şi nu am putut...de fiecare dată când am vrut să îl alung din inima mea, s-a cuibărit şi mai adânc...acum nu mai vreau să plece de acolo, pentru că face parte din mine, s-a amestecat cu sângele meu. şi îl voi purta cu mine mereu, în gândurile mele, în inimă şi-n suflet. Şi e cald acolo, în inima mea...e cald şi soare şi cerul e senin, şi cântă...da, cântă o privighetoare, uitându-se la floare...la floarea mea...la chipul iubit al iubirii mele...mereu e muzică în inima mea! mereu va fi aşa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu