duminică, 4 aprilie 2010

Happy Easter everybody!

De cum am facut ochi, si in timp ce toata lumea dormea, am fugit pe data in una dintre cele doua paduri care strajuiesc, de o parte si de cealalta, orasul copilariei mele.


De ce? Ca sa vad daca au iesit viorelele si toporasii...

Au iesit!! Am cules un mic buchet,


am inspirat aerul nepoluat din varf de deal, si m-am intors repede acasa. Apoi, mi-am luat familia si am urcat din nou.


Am "extras" cateva floricici, cu cate un fragment din ecosistemul in care se simt "la ele acasa" si le-am plantat la mine, intr-un coltisor al micii livezi din curte...

2 comentarii:

  1. Eu am avut o tufa de ghiocei chiar linga geam..pe cind sa infloreasca a venit o gaina de la vecina mea si i-a mincat pe toti..:( nu ma enervat ca mi-a mincat ghioceii, m-a enervat ca nu am putut minca si eu gaina dupa aceea :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahahaha
    Era pe proprietatea ta, puteai s-o mananci!!

    RăspundețiȘtergere