duminică, 30 mai 2010

But...I miss you so....




"Înfrângere, Înfrângere, însingurarea
Şi îndepărtarea mea

Îmi eşti mai dragă decât o mie de triumfuri
Şi dulce eşti inimii mele, mai mult decât a lumii întreagă slavă
Înfrângere, scumpă Înfrângere, cunoaştere de sine şi imbold
Prin tine ştiu că încă-s tânăr şi cu pasul iute
Şi tu mă-nveţi să nu mă-mbăt cu lauri trecători
Singurătatea tu mi-ai luminat-o

La fel şi bucuria de a fi batjocorit şi alungat

Înfrângere, dulce Înfrângere, ce îmi eşti sabie şi scut strălucitor

În ochii tăi eu am citit

Că a fi urcat pe tron înseamnă a fi legat în lanţuri

Şi a fi înţeles înseamnă a deveni una cu toţi ceilalţi

Iar când eşti desluşit înseamnă că te-ai împlinit

Şi-ntocmai unei poame coapte, cazi pentru a hrăni.

Înfrângere, scumpă Înfrângere, tovarăş neînfricat,

Tu îmi asculţi şi cântul, şi suspinul, şi tăcerea

Şi numai tu îmi poţi vorbi despre bătaia aripilor

Şi despre furia mării
Şi despre munţi ce se încing în noapte

Şi numai tu mereu urca-vei panta abruptă şi stâncoasă a sufletului meu

Înfrângere, scumpă Înfrângere, curajul meu fără de moarte

Vom râde împreună odată cu furtuna

Şi împreună vom săpa morminte pentru toate cele ce mor în noi,

Şi în lumina soarelui vom sta fără clintire

Şi vom fi neînfrânţi..."






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu