vineri, 28 mai 2010

Pa si pu...la revedere...




34. sunt 34 sub un singur balcon. le-am numarat. cuiburi de randunici! 


Imi va fi dor...


de randunicile de la sediul multinationalei la care lucrez ...la care inca lucrez...


si de peisaj, chiar daca e selenar...niste copaci se vad profilati la orizont...doar atat, in rest camp...doar iarba....


si de liniste...in care se aude doar ciripitul randunicilor ce zboara neobosite, muncind la cuiburile lor...


dar trebuia sa iau hotararea sa plec...am luat-o acum aproximativ doua luni, in consiliu de familie...nu mai voiam sa raman, pentru ca m-am relocat odata, iar ei vor sa te reloce la nesfarsit...munca nu este viata mea, ci este doar o parte din ea. Muncesc ca sa traiesc, nu traiesc ca sa muncesc. 


Mi-am chinuit o data copiii, abia dupa trei ani au reusit sa se acomodeze...nu mai vreau sa-i chinui...nu pe ei, mai bine pe mine...caci orice-as spune, imi placea jobul meu....si nu voi mai gasi altul care sa fie conform pregatirii mele...in venele mele sangele imi este amestecat cu aur negru, pentru ca m-am nascut iubindu-l si am trait atat de mult timp cu dragostea pentru el incat a devenit parte din mine. si nu poti sa te desparti de o astfel de iubire fara sa simti o ruptura...fara ca inima sa ti se sparga...


dar nu mai vreau sa-mi chinui copiii, pe care acum ar fi trebuit sa-i mut la o alta scoala, in alt oras...in consiliul de familie au protestat: nu vrem sa mai plecam! si nu vrem nici mama de week-end, nu vrem ca tu sa pleci! nu vreau sa le mai bulversez adolescenta...nu eu, nu din vina mea, cel putin nu din vina mea.


dar, Coincidenta, cu "C" foarte mare!!! exact la trei zile dupa ce am luat aceasta hotarare irevocabila in consiliu de familie, am primit un mail de la o colega cu care nu m-am intalnit de douazeci de ani, care mi-a oferit un job nou...dar cu totul nou, fiindca nu este in domeniul in care am lucrat pana acum...stiu ca imi va fi greu, pentru ca in domeniul furnizarii de energie sunt tabula rasa, dar voi invata repede....sper...tocmai pentru ca sunt tabula rasa voi invata repede...precum copiii...IF YOU ARE HAPPY AND YOU KNOW IT, CLAP YOUR HANDS!!!!!! Yippee!!!!
 


am acceptat ceva nou, pentru ca vechiul ajunsese sa ma agaseze...multinationalele sunt locurile care distrug familiile, distrug tot ceea ce conteaza in viata...in care esti exploatat, precum negrii pe plantatie, si care lucreaza la o si mai mare exploatare, pe care o numesc "eficientizarea activitatii", dorind inlocuirea oamenilor cu roboti...daca devii un robot, lor le convine...nu si mie...pa si pu...cu multinationalele e ca-n romanul lui Agatha Christie "Zece negri mititei"...








Un negru mititel
S-a-nsurat odata
Si nevasta i-a facut
Zece negri-o data.


Zece negri mititei
S-au jucat în roua,
Unul a cazut din ei,
Si-au ramas doar noua.


                                                      Noua negri mititei
Mânca porumb copt,
Unul s-a-necat din ei,
Si-au ramas doar opt.


Opt negri mititei
Beau cafea cu lapte,
Unul s-a-necat din ei,
Si-au ramas doar sapte.


Sapte negri mititei
S-au dus la Tanase,
Unul a murit de râs,
Si-au ramas doar sase.

Sase negri mititei
Au încaltat opinci,
Unul s-a-mpiedicat din ei,
Si-au ramas doar cinci.


Cinci negri mititei
S-au dus la teatru
Unul s-a facut artist,
Si-au ramas doar patru.


Patru negri mititei
S-au suit în tei,
Unul a cazut din ei,
Si-au ramas doar trei.


Trei negri mititei
S-au dus la oi,
Unul s-a facut cioban,
Si-au ramas doar doi.

Doi negri mititei
Au tras cu tunul,
Unul s-a-mpuscat din ei,
Si-a ramas doar unul.


Un negru mititel
S-a-nsurat odata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu