sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Start de voluntar

Astazi am "gradinarit"! Am plantat trei copacei, PHOTINIA SERRULATA RED ROBIN, in traducere libera, "o brad frumos!" ahaha! nu sunt braduti, sunt niste copaci despre care am aflat ca vor face frunze rosii. Dar bineinteles ca s-au plantat si braduti albi si niste specii de pini. Eu am dat semnul pentru bradul cel mare, care va fi impodobit pentru Craciun, iar startul la impodobit va fi dat de insasi Directoarea noastra! De ce am dat eu semnul unde sa fie amplasat? Pentru ca Mona Nicolici, alesese un punct oarecum "stramb", cu o deviatie de 80cm, si am venit eu cu specificatiile tehnice :)) si am trasat din ochi bisectoarea unghiului facut de doua alei din viitorul nostru parc de serviciu! Eu, ca si mos Tatu, profesorul de Organe de Masini de la Utilaj, apreciez foarte exact dimensiunile; cand iau din ochi o dimensiune anume, daca o masor, atata este, cat am spus! Ei, aici nu trebuia sa "iau" din ochi o dimensiune, ci sa trasez bisectoarea unghiului; chestie de imaginatie. Am facut si ceva poze, caci este prima mea sedinta de voluntariat!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu