miercuri, 7 decembrie 2011

In love, the one who runs away is the winner.




Love of my life – you’ve hurt me


You’ve broken my heart, and now you leave me,


Love of my life can’t you see?


Bring it back, bring it back,


Don’t take it away from me


Because, you don’t know,


What it means to me…


Love of my life, don’t leave me,


You’ve taken my heart and now desert me,


Love of my life, can’t you see?


Bring it back, bring it back,


Don’t take it away from me


Because, you don’t know,


What it means to me…


You won’t remember,


When this is blown over,


And everything’s all, by the way,


When I get older,


I will be there, at your side to remind you,


How I still love you, I still love you…


Back, bring it back,


Don’t take it away from me


Because you don’t know,


What it means to me…


Love of my life,


Love of my life …


powered by Splicd.com


si eu cant piesa asta, pentru ca mi se potriveste si mie, dar eu ii cant Iubirii, si o rog sa nu mai plece din inima mea! nici un om nu ne poate face fericiti, vorba unui poet in viata -care imi da cate un like la fiecare postare, mie un fir de nisip- "tot ce vrea ea este o maimuta" referindu-se la femeie; dar acest lucru este valabil si la barbati; tot ce vrea barbatul este o maimuta, care sa faca numai ce vrea el; eu m-am plictisit sa fiu o maimuta, eu ma vreau pe mine insumi inapoi, eu vreau sa redevin copilul care am fost cand eram mica; am redevenit mica, la figurat, sunt un fir de nisip, sunt un nimeni; acum imi vreau inapoi copilul din mine; maimutele vor numai sa le faci pe plac, iar eu vreau sa fiu eu insami, si nu maimuta vreunei maimute; vorba poetului Blaga, "eu nu-mi am inima in cap, nici creieri n-am in inima". Maimutele se maimutaresc, eu vreau doar sa iubesc, cu inima mea, nu cu capul si nici cu altceva, caci vremea aceea s-a dus, si ma bucur ca este asa. Nu poti sa stai sa faci sex pana la o suta de ani, pana mori, in seara asta sa faci sex, si maine dimineata sa te gaseasca mort. E o prostie! sexul este mai ales pentru tineri, iar la cei mai batrani, numai pentru cei foarte, foarte, foarte indragostiti unul de celalalt. Restul e maimutareala. :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu