luni, 30 ianuarie 2012

Tânţarul



Asteptam un raspuns sincer, dar daca tu crezi ca sunt prea mica pentru a avea impact asupra ta, incearca si dormi in camera cu un tantar adevarat, si vei afla totul despre tantari, ca tot te-ai apucat sa scrii o carte despre neplacutele zburatoare.

Avand in vedere ca nu doresti sa mai fii bazait de asemenea minuscule vietati ale planetei , asa cum sunt eu pe langa tine, ai putea totusi, sa crezi in precizie, si vazand un tantar ca mine zburand, ar trebui sa fii capabil sa il lovesti scurt si rapid, cu o lovitura frumoasa si rasunatoare.

Sau chiar tu esti cel care te comporti ca si tantarul care statea pe o plaja cu nudisti, spunandu-si: stiu ce trebuie sa fac, dar nu stiu cum sa incep. Mereu am avut senzatia ca esti ca un tantar ratacitor, alegandu-si tinta… Acum stiu acest lucru, si uimitor, unii ar crede ca tinta ta ar trebui sa fie o femeie frumoasa si tanara, dar observ ca eu sunt o femeie batrana si proasta, careia tu ii sugi sangele ce ii da viata, viata de care are nevoie ca sa-si duca zilele ramase, pe acest pamant frumos, dar plin de oameni mandri.

Si totusi nu poti fi poreclit tantarul, caci el este mic si rapid,sau mai degraba tot eu pot fi poreclita tantarul! Muscatura tantarului este mica, prin ea este injectata o cantitate foarte mica de lichid tantaresc, dar prin mica muscatura, pot fi introdusi multi virusi la fel de mici si frumosi! Increderea ca intr-o zi te voi vindeca de ranchiuna - si de aversiunea pe care o simti fata de mine – creste in mine exact ca o boala, care a fost introdusa in corpul meu prin minuscula muscatura a tantarului pe care il reprezinti.

Cel mai bun sange se gaseste intotdeauna, in prostii care se lasa muscati de tantari, adica intr-o proasta ca mine, si intr-un tantar ca tine. Caci totusi tantarul cauta sangele cel mai bun si dulce cu care sa se hraneasca…

M-ai virusat, dar vezi, ca daca te umfli prea tare cu sangele meu, si tu poti sa faci poc intr-o zi, de la cantitatea de sange de care ma lipsesti, cu alte cuvinte, iti poate fi fatal sangele meu curat. Adevarul adevarat este ca suntem cu totii niste tantari, rand pe rand, mici si nesatui vampiri…

Prietene….fa ce-ti spune inima ta, asa voi face si eu. E cel mai cinstit lucru, a-ti urma inima, caci inima nu greseste niciodata, numai ratiunea o ia razna crezand ca isi poate calcula si rationaliza inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu