marți, 8 iunie 2010

CHEMARE



Când mi-a sărit pe dinainte,
Râul mi-a spus:
Vino cu mine,
Şi nu m-am dus.
Când îmi trecu pe maluri,
Vântul mi-a spus:
Vino cu mine,
Şi nu m-am dus.
Când mi-a zburat de sus în jur,
Şoimul mi-a spus:
Vino cu mine,
Şi nici cu şoimul nu m-am dus.
Şi au trecut pe lângă mine
Către apus,
Apele, vântul, stelele, şoimii,
Şi au trecut şi-alăturea s-au dus.


Inscripţie - Tudor Arghezi


Radacina cuvantului "pacat" in ebraica inseamna RATARE. Sa ratezi misterul vietii, misterul din tine insuti, lumina pe care o porti adanc in tine, ascunsa in spatele mastilor si prejudecatilor pe care le cari neincetat si care iti strivesc sufletul...


Dormi omule, dormi...
doreste omule, doreste...
alearga omule, alearga...
mori omule, mori...
nemurirea nu este pentru tine, piatra...
lumina nu este pentru tine, bulgare de cenusa spulberata de vartejul ametitor in care iti petreci singurele clipe ce ti-au fost daruite si care nu se mai intorc...


Viata iti trimite oportunitati sa curgi cu ea, spre oceanul nemuririi, al divinitatii din tine insuti, iar tu ratezi, esti un aisberg ce nu vrea sa se topeasca in oceanul universului din care picatura esti. 


O transformare nu poate avea loc fara o durere foarte mare. Iar o durere foarte mare nu o poti simti fara o pasiune pe masura. 


Samanta daca nu moare nu poate deveni floare! De cate ori vrei sa strige Viata la tine pana sa o auzi? De cate ori vrei sa iti treaca prin fata ochilor ca sa o vezi? 


Ea nu iti apare cum vrei tu, ea apare infricosata, ea apare in prejudecatile pe care le ai, tocmai pentru a te face sa renunti la ele. 


Nu iti mai cara prejudecatile daca vrei sa redevii inocent. Devii inteligenta creatoare daca iti arunci tot ceea ce iti intuneca gandirea, tot ceea ce cunosti si tot ceea ce iti ingusteaza vederea. 


Alege caile nebatute de nimeni...cele cunoscute, batatorite, deja le cunosti destinatia...numai cele necunoscute te ajuta sa evoluezi...nu fi oaie, mergand cu turma...fiindca "stramta e cararea"...


"ca sa faci parte din turma, trebuie sa fii mai intai o oaie"... a zis genialul Einstein...

 

Jeff Buckley - Calling you

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu