joi, 24 iunie 2010

Mi Piaci Ma Non Troppo - Pierdavide Carone

 

Mi Piaci Ma Non Troppo - Pierdavide Carone


Imi placi, dar nu prea mult,
pentru ca esti simpatica si intruziva,
imi placi, dar nu prea mult,
pentru ca te joci facand-o pe inteligenta.
imi placi, dar nu prea mult
pentru ca faci dragoste de prea multe ori,
dar imi placi ...dar nu prea mult...
dar imi placi...

imi placi, dar nu prea mult
pentru ca ai dreptate cand gresesti,
imi placi, dar nu prea mult
si intai te iubesc, apoi nu te suport
imi placi, pentru ca esti orgolioasa
dar nu prea mult, si esti geloasa
dar imi placi...dar nu prea mult...
dar imi placi

invarte roata dragostei
nu o poti opri
dar suceste-mi mintea
sa stau in umbra face rau
si as vrea sa fug departe (poate la Milano)
dar apoi te gasesc tot aici...
..(vaf...)...ma injuri....dar e bine-asa...

imi placi, dar nu prea mult 
pentru ca te crezi speciala,
 imi placi totusi prea mult...
dar termin-o sa fii un animal
imi placi ca Jeckyll
dar nu prea mult, daca devii Hyde
dar imi placi...dar nu prea mult...
dar imi placi...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu