vineri, 7 octombrie 2011

DON'T LOOK BACK...

M-am intors aseara din peregrinarea mea pe Marea Neagra. Luni plec, din nou, la Cota 1000. O saptamana. Mi-aduc aminte ca acum doi ani, cand am plecat tot la Cota 1000, tot pentru o saptamana, si l-am rugat pe Daniel sa vina sa il vad, mi-a dat acel raspuns care mi-a dezvaluit frica sa paralizanta, de a nu mai suferi, si de locul care i-a provocat depresia ce l-a dus la spitalul din Voila, "pentru revitalizare" conform spuselor lui, de pe blogul sau. Raspunsul era: "Nu-mi vine usor sa iti scriu, poate ne vom vedea, nu stiu unde, dar in nici un caz la Sinaia"...Raspunsul pe care il dadusem - cu rugamintea de a-si desertiza piatra pretioasa care este sufletul sau, de metalul semipretios al amintirilor care revenind, il fac sa sufere - l-a citit indelung, si de mai multe ori...nu stia de unde stiu ca a suferit...era evident, il citisem in necuvintele dintre cuvintele mesajului sau...era adevarat...a scris pe blogul sau in acest an ca a stat la Voila, si ca acea sedere i-a inspirat minunata sa piesa - minunate versuri, sfasietoare muzica - "Spitalul de nebuni"...

"If I could call back, 
All those days of yester-year
I would never grow old
And I'd never be poor."

am si doua poze pe heliport, inainte de decolare...




VAN MORRISON & JOHN LEE HOOKER - DON'T LOOK BACK

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu