duminică, 2 octombrie 2011

Marea vazuta de pe Gloria


Ieri am ajuns pe Gloria. Pentru mine este un episod inedit, fiindca nu ma asteptam saptamana trecuta ca voi merge pe mare, si cu atat mai mult cu cat femeile nu sunt bine venite niciodata pe o platforma marina. Si surprinzator pentru mine, am intalnit aici un om pe care nu il mai vazusem de sase ani, care bineinteles ca este moldovean ca si mine, si care lucreaza acum aici; am avut parte de o primire calda, iar cand am vazut si o figura cunoscuta, chiar m-am simtit ca acasa. Si astazi la fel, oamenii sunt foarte amabili, nu stiu cat sunt de sinceri, dar asta este problema lor. Am facut si un exercitiu de alarma, mi-am facut si jobul pentru care am venit, zi lumina. Nu mai spun ca aseara am lucrat pana la 22 si ceva, dar cum imi place ce fac, nu ma plictisesc niciodata. Azi dimineata m-am trezit sa filmez rasaritul de soare, dar cerul era bosumflat, plin de nori gri. Nu-i nimic, maine dimineata incerc din nou; pana plec, tot il prind! Bineinteles ca s-a inseninat pana la urma, si am facut cateva poze, care nu reflecta in nici un caz frumusetea marii pe care o privesti cu proprii ochi, live adica.
Marea vazuta de pe Gloria, de la babord.
Si pentru ca Van Morrison chiar are o piesa GLORIA, din 1964, o bijuterie muzicala, o postez aici, pentru Gloria, prima platforma petroliera romaneasca. Singura diferenta dintre Gloria lui Van si Gloria noastra, este de cateva sute de picioare....:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu