luni, 21 mai 2012

Ciocoii noi, de vechi

Si daca pana sambata, 19.mai.2012, floriploiesteanu de iasi intra de trei ori pe zi, ieri, dupa ce a intrat si a citit articolul in care am afirmat ca sunt stupefiata si oripilata de faptul ca Daniel Iancu m-a reclamat si mi s-a instalat un server de la RCS-RDS, astazi nu a mai intrat nici o floriploiesteanu de Iasi, nici macar un pic!

Dar ieri, dupa ce a intrat pe blog la mine si a vazut ca stiu ca prin RCS-RDS mi-au instalat serverul (IP-ul catre care se duceau pachetele de date era romanesc, am toate informatiile din fisierul log al ZoneAlarm, care le-a blocat apoi accesul. Nu aveau ce sa vada in PC-ul meu, nici in adresele de mail, pentru ca tot ce am spus, si tot ce am scris, sunt salvate si in mail, dar si pe blog.

Cert este ca cineva din RCS-RDS este implicat, fiindca ei mi-au schimbat ip-ul obisnuit cu un server de tipul  (mai stii, poate floriploiesteanu de iasi are niscaiva prieteni la rcs-rds iasi

Mi-au furat datele de acces la mail, au intrat in contul meu de mail, de cateva ori, am notificarea de la yahoo, in care mi-a spus ca accesul s-a facut prin rcs-rds.

" We detected a suspicious login to your Yahoo! account (May 20, 2012, 11:09 PM) from Netherlands (5.13.90.5).
Note: This location is based on information from your ISP or wireless provider.

Was this you? If so, you can disregard this alert message.

If this wasn't you, please follow the links below to protect your Yahoo! account information from future account hijacking:"

Eu cred ca floriploiesteanu de iasi are niscaiva cunostinte la rcs-rds, atat de apropiate, incat sunt in stare sa incalce legea pentru ea. Am print-screenuri la toate dovezile, si chiar daca nimeni nu ar crede, este suficient ca eu stiu ce prietena curioasa are artistul. Atat de curioasa, incat este dispusa chiar sa isi foloseasca cunostintele pe post de slugi colaborationiste si ilegaliste. Precum comunistii pe vremuri. Practicile lor sunt curat comuniste din start! Se si potrivesc bine cu artistul, fiindca numai el putea sa isi imagineze ca vorbindu-ma de rau la job, imi va face un "bine". Am print-screenuri cu linkurile de pe blogul meu, cu br de la Brasil in coada, accesate in aceeasi zi de la Ploiesti, si a doua zi de la mine de la job, de pe un telefon mobil. Ce ma amuza este ca desi artistul spera sa imi faca rau, linkul cu articolul lui Constantin Noica din 1942 pe care el mi l-a atribuit mie (ca fiind emanatia mea impotriva lui), dar fiindca domnia-sa nu are rabdare niciodata sa citeasca pana la capat ceva, asa cum a si declarat (oare cine o sa-i citeasca pana la capat, in acest caz, cartea pe care vrea sa o scrie-Tantarul) "a luat-o in freza" (asta e tot una dintre jargoanele artistului, pe care le utilizeaza cu succes si in cantecelele lui), fiindca cei de la job de la mine au vazut ca articolul era o vechitura din...1942. Mama se nascuse in acel an, iar eu nu eram nici macar in plan a ma naste! :))

Imi pare rau sa constat ca artistul a intrat intr-o familie frumoasa, asa cum a afirmat el insusi, atat de frumoasa incat e capabila de orice ca sa-l tina aproape, chiar si de ilegalitati...doar sunt comunisti care "se descurca", membri "PCR" - pile, cunostinte si relatii, dar de altfel oameni de "clasa", din clasa ciocoilor noi, nu vechi, caci aceia erau totusi nobili. Ei doar par nobili in masca. Sub masti, Dumnezeu cu mila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu