marți, 12 iunie 2012

Biblioteca Nationala deschisa ca expozitie de carti

Ieri a fost o zi oarecum mare pentru mine, fiindca mi s-a implinit un vis din copilarie, la care renuntasem inca de acum 11 ani: am scapat de ochelarii permanenti. Vad inca incetosat, dar mi se spune ca vederea isi va reveni in aceasta saptamana. 

Pana sa intru in operatie, fiindca ma aflam aproape de Biblioteca Nationala deschisa in aprilie, eu si sotul meu ne-am facut legitimatii de acces de tip card cu poza. Aveam si la Moinesti, aveam si la Galati, si ne luam acasa cate un teanc de carti, o perioada astamparandu-ne setea de cunoastere. Ceea ce la noua Biblioteca Nationala nu se intampla. Nu se dau carti la domiciliu, chiar daca ai domiciliu in Bucuresti. Mi se pare nefiresc. Cu un program cu publicul de luni pana vineri intre 9 si 18, nu poti sa vii sa stai in salile de lectura, iar duminica inca nu este program. Ei spun ca vor avea in curand. Sa speram ca va fi asa, altfel, Biblioteca Nationala ramane doar o colectie de carti neaccesibile publicului, caci nu putem sta si citi numai in sala de lectura. Poti fura orice moment de ragaz, in care vrei sa iti hranesti sufletul. De aceea, ai nevoie de carti acasa. Poti avea o biblioteca uriasa acasa, dar ea este limitata, fata de o biblioteca nationala. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu