miercuri, 6 iunie 2012

Oglinda...

Keiko Matsui - Whisper from the mirror - See you there


The Mirror has two faces,Tom Fedro
Tom Fedro - The Mirror has two faces





Mă privesc   în  oglindă
Ea se priveşte în mine
Şi-şi zice că e frumoasă…
Ea, oglinda…
Am întors-o,  pentru că se minţea singură…
Pe ea…oglinda…
Când am întors-o , ţipătul ei  s-a dizolvat în perete;
În partea cealaltă am văzut chipul tău,
Nu mai voiam să-l vad pe al meu, într-o oglindă egoistă...
Am avut nevoie de celălalt eu, pe el voiam să-l privesc.
Celălalt eu , erai tu... aveai ochii albaştri şi părul negru…
Ştiam că mă săturasem să  fiu doar eu   şi , de aceea
Am intrat în ea, în oglindă, pentru a fi împreună cu ea…
Nu a fost greu, pentru că eu însumi sunt oglinda inimii mele...
După ce am intrat , am rămas aşa...împreună…
Îmbrăţişaţi...
Mai târziu a intrat cineva să o cumpere, era …se zicea că era…
O operă de artă.
A privit-o şi a zis…
Ce cuplu îndrăgostit… e în fotografia acestei oglinzi,
Renunţ să o mai cumpăr, e mai bine să  rămână aşa singură…
Cu ei singuri.
Cred că ar fi mai fericiţi.
Ei singuri…
Mai târziu, după câţiva ani,
Mai mulţi ani…..
Locul era părăsit şi casa era la fel, dar ceva atrăgea atenţia pentru că strălucea,
Era oglinda plină de noi doi…
Şi de dragoste.
Cineva a zis mai târziu….
Locul ăsta trebuie să rămână aşa.
Neschimbat.
Netulburat.
Şi…
A rămas aşa, neschimbat, netulburat,
Plin de iubire,
şi de noi doi...

de Sorin Hedlinger, 
       22 decembrie 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu