vineri, 1 iunie 2012

O zi frumoasa pentru "zburat" :)

Dupa atatea zile ploioase (care au o anume utilitate, printre care si cea estetica) astazi a fost o zi insorita, calduroasa, numai buna pentru "zburat". Si anul asta am fost incantata ca am fost aleasa sa urc pe platforme, cu niscaiva treburi, of course. Prima oprire a fost la Gloria, prima platforma mobila de foraj din Romania, construita la Santierul naval Galati si  lansata la apa in 1975. Dupa ce am aterizat pe platforma sectiei 8, am aflat ca o echipa de televiziune va face un reportaj despre forajul romanesc din apele Marii Negre, fiindca pe 7 mai s-a implinit un sfert de secol de la penetrarea primului zacamant petrolifer exploatat de Petromar.

Am facut multe poze astazi, dat fiind ca a fost o zi splendida! Cele mai frumoase poze pe care le-am facut mi s-au parut a fi cele in care umbra elicopterului cadea pe platforma de nori de dedesubt, si era inconjurata de un curcubeu. Privita in realitate, a fost o imagine splendida. Si mi-au placut "vaporasele" iesite in larg in aceasta zi superba, pentru pescuit cred. Am si eu o poza pe-aici, facuta de un coleg.
Maine ma trezesc devreme, sa fotografiez rasaritul, ca de obicei. :)

















 Umbra elicopterului inconjurata de curcubeu. Dedesubt sunt plafonul de nori pe care se proiecteaza umbra si apa marii. Bineinteles ca plafonul fiind aproape, umbra elicopterului e mai mare decat cea reflectata in apa marii.





Am "prins" si elicopterul venit cu echipa de filmare. M-a amuzat nespus faptul ca, toti erau imbracati ca in Matrix, in negru, si cu ochelari de soare foarte inchisi.Toti erau artificial de sobri, si trecand pe langa ei, simteai in zambetele lor" izul" nedisimulatei arogante jurnalistice.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu